Selçuklu’da hizmet masası hızlı çözüm üretiyor

Selçuklu Belediyesi, 2023 yılında Hizmet Masası, elektronik posta, CİMER, telefon ve toplumsal medyadan aldığı 264 bin 616 müracaatla vatandaşlara hizmet verdi.      

Selçuklu’da hizmet masası hızlı çözüm üretiyor
Yayınlama: 23.01.2024
0
A+
A-

 

  • Selçuklu Belediyesi, 2023 yılında Hizmet Masası, elektronik posta, CİMER, telefon ve toplumsal medyadan aldığı 264 bin 616 müracaatla vatandaşlara hizmet verdi.       

Selçuklu Belediyesi vatandaşların süratli ve kaliteli hizmet alması için kurduğu güçlü irtibat ağlarıyla ulaşılabilirlikte örnek oluyor. Bu çerçevede Hizmet Masası aracılığıyla vatandaşların talep, teklif ve şikayetleri kısa müddette tahlile kavuşturuluyor. Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası, elektronik posta, CİMER, telefon ve toplumsal medya üzere farklı irtibat kanallarından 2023 yılında 264 bin 616 müracaatla vatandaşlara hizmet verdi. Belediye bünyesindeki ilgili müdürlüklerin çalışmaları için gelen talepler yerine getirilerek süratli bir formda sonuçlandırıldı.

Selçuklu Belediyesi’ne en fazla talep davet merkezi üzerinden geldi. 134 bin 606 kişi telefonla davet merkezine ulaşarak taleplerini iletti. 126 bin 910 vatandaş da belediye binasına gelerek hizmet masasından yararlandı. 3 bin 100 vatandaş ise CİMER üzerinden taleplerini iletti.

Başkan Pekyatırmacı: “Memnuniyeti en üst düzeyde tutmak için gayret sarf ediyoruz”

Kaliteli hizmet üretmenin yanında vatandaşların ulaşılabilirliğine de kıymet verdiklerini söz eden Selçuklu Belediye Lideri Ahmet Pekyatırmacı, “Selçuklu Belediyesi olarak hemşehrilerimizin belediye hizmetlerine ulaşmasını kolaylaştırmak ismine çalışmalar yürütüyoruz. Hemşehrilerimizin bize daha kolay ve süratli erişimi noktasında büyük kolaylıklar sağlayan hizmet masası ile çok geniş bir yelpazede vatandaşlarımızın teklif, istek ve şikayetlerini kayıt altına alıyor, talep edilen mevzu hakkında yapılan müracaatları ilgili müdürlüklere ulaştırarak süratli tahliller sunuyoruz. Hemşehrilerimizin yalnızca hizmet binamızdan değil çeşitli bağlantı platformlarından da belediyemize ulaşabilmeleri için teknolojik imkanlardan da azami ölçüde faydalanıyoruz. Hemşehrilerimiz elektronik posta, telefon yahut toplumsal medya yolu ile de belediyemize ulaşabiliyor. 2023 yılında da hizmet masasında vazife alan grup arkadaşlarımız büyük bir özveriyle vatandaşlarımızın birçok talebine karşılık vererek tahlil üretti. Bu noktada memnuniyeti en üst düzeyde tutmak için efor sarf ediyoruz. Hizmet alan vatandaşlarımızın memnunluğu bizleri de mutlu ediyor” dedi.          

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.